ŠOLSKO SVETOVALNO DELO

Šolsko svetovalno delo obsega vključevanje v kompleksno reševanje pedagoških, psiholoških in socialnih vprašanj vzgojno-izobraževalnega dela.

Svetovalno delo v šoli se povezuje z vsemi udeleženci v šoli (učenci, starši, učitelji, vodstvom šole) in po potrebi tudi z ustreznimi zunanjimi ustanovami.

Svetovalna delavka si prizadevava za dobrobit učencev in za vzpostavitev optimalnih pogojev za učenje ter osebnostni razvoj vseh učencev, spoštuje načelo prostovoljnosti za vključitev v svetovalni odnos ter načelo zaupanja in zaupnosti povedanega v svetovalnem odnosu.

Svetovalno delo je namenjeno vsem učencem v prizadevanju, da bi odrasli otroke in mladostnike bolje razumeli, da bi jih slišali, videli, jim prisluhnili ter da bi se na njihove potrebe primerno odzvali in jim bili ob težavah v podporo in pomoč.

Učenci se med šolanjem srečujejo z različnimi medvrstniškimi in osebnostnimi izzivi, ki so sestavni del njihovega odraščanja. Kadar se znajdejo v stiski, prihajajo v konflikte s sošolci, se počutijo osamljene, ne najdejo pravega načina oziroma motivacije za učenje ali preprosto iščejo odgovore na različna vprašanja, jih v svetovalni službi usmerjamo in podpiramo.

Z otroki in starši se spoznamo ob vpisu v 1. razred, ki je ena izmed pomembnejših prelomnic v otrokovem življenju. Učence nato spremljamo skozi vsa leta osnovnošolska izobraževanja in še posebej intenzivno v devetem razredu pri karierni orientaciji.

Šolska svetovalna delavka sodeluje z reh. in spec. pedagoginjo ter zunanjimi strokovnimi sodelavkami pri pripravi in izvedbi individualiziranih programov za otroke s posebnimi potrebami ter se udeležuje strokovnih skupin.

Orodna vrstica za dostopnost