RaP dejavnosti za bodoči 3. razred

GIBANJE IN ZDRAVJE ZA DOBRO TELESNO IN DUŠEVNO POČUTJE

ALTLETSKO-GIMNASTIČNA VADBA (AGV)

1 ura/teden, celo leto

Atletsko-gimnastična vadba se bo izvajala enkrat tedensko. Namenjena je učencem od 2. do 5. razreda. Učenci bodo poglobljeno spoznali osnovne atletske in gimnastične prvine in različne igre, ki izhajajo iz elementov atletike in gimnastike.

ČAROBNI SVET ZELIŠČ (ČAR)

1 ura/teden, celo leto

V tej dejavnosti bodo učenci spoznavali zdravilne rastline, njihovo uporabo v vsakdanjem življenju ter pomen naravnih virov. Ustvarjali bodo herbarije, pripravljali naravne čaje, mazila in mila. Del programa vključuje terenske oglede in sprehode, kjer bodo učenci rastline prepoznavali v naravi. Cilj je razvijati spoštovanje do narave, zdravja ter okolju prijaznega ravnanja.

DOBRO JUTRO, ŠPORT (DJŠ)

1 ura/teden, celo leto

Učenci bodo na igriv, zabaven in z gibanjem obarvan način vstopili v nov delovni dan.

GIBANJE PO POUKU (GPP)

2 uri/teden, celo leto

Gibanje po pouku je namenjeno učencem 2. in 5. razreda. Poudarek bo na sproščujočih dejavnostih v šoli, v športni dvorani in zunaj. Dejavnosti: športne igre, razne zabavne igre, orientacija, pohodništvo, pozimi tudi igre na snegu…

IGRE Z ŽOGO (IZŽ)

2 uri/teden, celo leto

Pri teh urah se bodo učenci seznanili z različnimi igrami z žogo ter namiznim tenisom. Tema ne bodo le športne igre kot so nogomet, košarka, odbojka, rokomet, ampak tudi vse ostale igre vezane na žogo (elementarne, štafetne, igre s prirejenimi pravili…).

MALI ŠEF (ŠEF)

2 uri/teden, celo leto

Učenci bodo skozi celoletni program spoznavali osnovne kuharske veščine in razvijali pozitiven odnos do zdrave prehrane. Naučili se bodo pripravljati enostavne obroke, upoštevati varnostna in higienska pravila v kuhinji ter sodelovati v skupini. Ustvarjali bodo preproste recepte, razvijali čut za estetiko pri postrežbi in se učili kulturnega prehranjevanja. Dejavnost spodbuja samostojnost, kreativnost in odgovornost.

MLADI ČEBELARJI (MČE)

1 ura/teden, celo leto

Si radoveden? Te zanima narava, živali in trajnostni način življenja? Pridruži se dejavnosti, ki te bo popeljala v čudoviti svet čebel, kjer boš spoznal čebele, njihovo življenje v panju, čebelnjaku in njihov pomen za življenje na našem planetu. Preizkusil se boš v vlogi čebelarja in sodeloval pri osnovnih opravilih v čebelnjaku ter pri točenju in skladiščenju medu. V zimskem času si boš izdelal voščene izdelke in panjsko končnico, v spomladanskem pa prepoznaval medovite rastline ter kakšno tudi posadil. Na naših srečanjih zagotovo ne bo manjkalo sladkanja z medom.

Delo v čebelnjaku bo potekalo tudi popoldan po dogovoru.

Naj medi!

PLANINSTVO STONOGA (PLS)

1 ura/teden, celo leto

Učenci spoznajo osnove planinstva, plezanja in orientacije v naravi. Razvijajo odnos do okolja in živih bitij. Navajajo se na samostojnost, premagujejo fizične napore in uživajo ob druženju s sovrstniki izven šole. Udeležujejo se pohodov, orientacijskih tekmovanj, planinskih taborov in drugih druženj v naravi.

PREBUJAM SE NEŽNO (PSN)

5 ur/teden, celo leto

Učenci se bodo v času pred obveznim programom v sproščenem vzdušju pripravljali na nov šolski dan in si ga tako polepšali ter dan začeli zadovoljno, brez stresa ter z veliko energije. Če bodo očke še zaspane, si bomo privoščili nekaj trenutkov za počitek po prezgodnjem zbujanju, drugače pa se bomo skupaj pretegnili, razgibali naše možgančke in telo, si izmišljali igre za sprostitev, risali risbice ali barvali pobarvanke, in še kaj se bo našlo.

TABORNIKI (TAB)

1 ura/teden, celo leto

Učenci čas preživljajo v naravi, zato narava postane njihov dom. V okolju, kjer so, se učijo različnih taborniških veščin npr. streljanje z lokom, socialne igre, bunkerji, športne in tekmovalne igre, ustvarjanje z naravnim materialom, raziskovanje narave, orientacije. Na začetku poletja se lahko udeležijo tudi poletnega taborjenja.

Učenci razvijajo medosebne odnose ter življenje v taborniški skupnosti.

ZAPLEŠI Z NAMI (PLE)

1 ura/teden, celo leto

Na plesnem krožku Zapleši z nami učenci spoznavajo svet plesa – od klasičnih do sodobnih plesnih zvrsti. Skupaj ustvarjamo plesne koreografije za šolske proslave, prireditve in druge dogodke. Učenci preko plesa razvijajo svojo telesno izraznost, čustva izražajo z mimiko in gibanjem, ter se sprostijo ob ritmih različne glasbe.

KULTURA DRŽAVLJANSKA VZGOJA

IGRE IN USTVARJANJE (IIU)

5 ur/teden, celo leto

Učenci skozi ustvarjanje izražajo svojo kreativnost, domišljijo ter razvijajo ročne spretnosti ter raziskujejo svet proste igre v sproščenem in prijetnem okolju. Z različnimi igrami in ustvarjalnimi nalogami razvijajo svojo domišljijo, sodelujejo s sošolci in se zabavajo ob igrivih izzivih. Ponujena jim je priložnost za sprostitev, smeh in razvoj novih prijateljstev skozi igro. 

IGRIVO PO NAZARJAH (IN)

1 ura/teden, celo leto

Domači kraj bomo spoznavali na terenu skozi zgodbe in pripovedke. Delo bo razgibano, igrivo, saj se bomo večkrat sprehodili po Nazarjah in na drugačen način predstavili bajke, ki krožijo o našem domačem kraju. Te zgodbe bomo v svoji domišljiji spreminjali in jih dopolnjevali. Cilj predmeta je, da s pomočjo gibanja urijo domišljijo in bogatijo znanje ljudskega slovstva.

RAZISKUJEMO NARAVO (RAN)

2 uri/teden, celo leto

Učenci raziskujejo bližnjo okolico šole, naravno dediščino kraja Nazarje. Poiščejo značilna živa bitja v ekosistemih travnik, gozd, določijo njihova imena in  jih na osnovi glavnih značilnosti razvrščajo v skupine. Raziskujejo prst, vodo ter izvajajo preproste poskuse in meritve. Spoznajo glavne onesnaževalce vode, zraka, tal v naši okolici. Spoznajo, da so odpadki lahko tudi surovine. Izdelajo preproste izdelke iz odpadne embalaže.

SVET PRAVLJIC (SPR)

1 ura/teden, celo leto

Učenci vstopijo v svet pripovedi z vseh koncev sveta. Skupaj bomo poslušali in pripovedovali zgodbe, jih likovno upodabljali v različnih likovnih tehnikah, oživljali skozi igro in zvok ter ustvarjali čisto nove pravljične junake. Razvijali bomo svojo domišljijo, spoznavali različne kulture in sodelovali pri nastajanju nove pravljice.

STAREJŠI OTROŠKI PEVSKI ZBOR (SOPZ)

2 uri/teden, celo leto

Starejši OPZ (SOPZ), zbor učencev 3,. 4. in 5. razreda, ki se v petju uri 2x na teden. V njem sodelujejo vsi, ki so za petje pripravljeni vaditi malce več. Ta zbor je osnova za vstop v večglasen mladinski zbor.

USTVARJALNICA (UST)

1 ura/teden, celo leto

Učenci raziskujejo svet likovne umetnosti. Spoznavajo različne likovne tehnike, materiale in motive. Naučili se bomo, kako lahko starim in neuporabnim predmetom podarimo novo življenje. Učenci bodo skozi ustvarjanje razvijali svojo domišljijo, motorične sposobnosti in občutek za odgovorno ravnanje z okoljem.

UČENJE UČENJA

ISKANJE POMOČI (ISP)

1 ura/teden, celo leto

Dejavnost Iščem pomoč je namenjena učencem z učnimi težavami in specifičnimi primanjkljaji na določenih področjih, kjer učenci pridobijo več specifičnega treninga in več učiteljeve pozornosti (npr. specifični trening za odpravljanje izrazitih primanjkljajev na področju branja – disleksije in računanja – diskalkulije).
Po potrebi se v organizaciji nadaljnje pomoči otroku opravijo dodatni diagnostični postopki (pri bolj zapletenih težavah se v obravnavo vključujejo tudi specializirane zunanje strokovne ustanove) na pobudo bodisi šole bodisi staršev.

SAMOSTOJNO UČENJE (SU)

1 ura/teden, celo leto

Učenci samostojno opravljajo domačo nalogo. Po potrebi pri tem poiščejo pomoč sošolca, učenca višjega razreda ali učiteljice. Se učijo, utrjujejo, poglabljajo učno snov z branjem učbenikov, zapiskov v zvezku ali  z reševanjem nalog v delovnih zvezkih. Izdelujejo izdelke, plakate, seminarske naloge in podobno.

SOS (SOS)

1 ura/teden, celo leto

Pri dejavnosti SOS je učencem, ki se iz različni razlogov srečujejo z neuspehi pri doseganju minimalnih standardov, zagotovljeno optimalno učno okolje. Učenci odpravljajo vrzeli v znanju, utrjujejo že pridobljeno znanje in razvijajo učne ter delovne navade. Dejavnost SOS je namenjena tudi učencem, ki so daljše obdobje opravičeno odsotni od pouka.

VEČ (VEČ)

1 ura/teden, celo leto

Pri dejavnosti VEČ učenci, ki zmorejo in želijo več, uresničujejo individualno naravnane cilje, ki presegajo posamezne ravni zahtevnosti pri posameznih predmetih. V okviru dejavnosti se pripravljajo na različna tekmovanja.

Z MIŠKO SEM TER TJA (MIŠ)

1 ura/teden, celo leto

Učenci bodo razvijali digitalne kompetence, pridobili znanje in veščine za samostojno rabo IKT tehnologije ter razvijali zdrav odnos do rabe tehnologij.

Spoznali bodo začetno računalniško opismenjevanje-uporabljali tipkovnico in miško; ustvarjali digitalne risbice, pisali besedila ter poskusili tudi kaj sprogramirati.

Orodna vrstica za dostopnost