RaP dejavnosti za bodoči 1. razred
GIBANJE IN ZDRAVJE ZA DOBRO TELESNO IN DUŠEVNO POČUTJE
GIBANJE PO POUKU (GPP)
2 uri/teden, celo leto
Gibanje po pouku je namenjeno učencem 2. in 5. razreda. Poudarek bo na sproščujočih dejavnostih v šoli, v športni dvorani in zunaj. Dejavnosti: športne igre, razne zabavne igre, orientacija, pohodništvo, pozimi tudi igre na snegu…
IGRAMO SE (IS)
3 ure/teden, celo leto
Razgibajmo svoje telo z različnimi igrami in razgibanimi poligoni, z elementi motorike (plazenje, lazenje, plezanje, skakanje, vrtenje, dvigovanje…) in osnovami različnih športov (poudarek na športni gimnastiki, atletiki, igrah z žogo …). Osnovni namen je, da vzljubimo gibanje, se na prijeten, igriv način spoznamo z različnimi športnimi panogami in medsebojno sodelujejo.
Pomembno je, da se sprostimo, zabavamo in veselimo!
IGRE Z ŽOGO (IZŽ)
2 uri/teden, celo leto
Pri teh urah se bodo učenci seznanili z različnimi igrami z žogo ter namiznim tenisom. Tema ne bodo le športne igre kot so nogomet, košarka, odbojka, rokomet, ampak tudi vse ostale igre vezane na žogo (elementarne, štafetne, igre s prirejenimi pravili…).
MLADI ČEBELARJI (MČE)
1 ura/teden, celo leto
Si radoveden? Te zanima narava, živali in trajnostni način življenja? Pridruži se dejavnosti, ki te bo popeljala v čudoviti svet čebel, kjer boš spoznal čebele, njihovo življenje v panju, čebelnjaku in njihov pomen za življenje na našem planetu. Preizkusil se boš v vlogi čebelarja in sodeloval pri osnovnih opravilih v čebelnjaku ter pri točenju in skladiščenju medu. V zimskem času si boš izdelal voščene izdelke in panjsko končnico, v spomladanskem pa prepoznaval medovite rastline ter kakšno tudi posadil. Na naših srečanjih zagotovo ne bo manjkalo sladkanja z medom.
Delo v čebelnjaku bo potekalo tudi popoldan po dogovoru.
Naj medi!
PLANINSTVO STONOGA (PLS)
1 ura/teden, celo leto
Učenci spoznajo osnove planinstva, plezanja in orientacije v naravi. Razvijajo odnos do okolja in živih bitij. Navajajo se na samostojnost, premagujejo fizične napore in uživajo ob druženju s sovrstniki izven šole. Udeležujejo se pohodov, orientacijskih tekmovanj, planinskih taborov in drugih druženj v naravi.
PREBUJAM SE NEŽNO (PSN)
5 ur/teden, celo leto
Učenci se bodo v času pred obveznim programom v sproščenem vzdušju pripravljali na nov šolski dan in si ga tako polepšali ter dan začeli zadovoljno, brez stresa ter z veliko energije. Če bodo očke še zaspane, si bomo privoščili nekaj trenutkov za počitek po prezgodnjem zbujanju, drugače pa se bomo skupaj pretegnili, razgibali naše možgančke in telo, si izmišljali igre za sprostitev, risali risbice ali barvali pobarvanke, in še kaj se bo našlo.
TABORNIKI (TAB)
2 uri/14 dni popoldne (Taborni prostor Laze)
Učenci čas preživljajo v naravi, zato narava postane njihov dom. V okolju, kjer so, se učijo različnih taborniških veščin npr. streljanje z lokom, socialne igre, bunkerji, športne in tekmovalne igre, ustvarjanje z naravnim materialom, raziskovanje narave, orientacije. Na začetku poletja se lahko udeležijo tudi poletnega taborjenja.
Učenci razvijajo medosebne odnose ter življenje v taborniški skupnosti.
ZA DOBRO POČUTJE (ZDP)
5 ur/teden, celo leto
Razvijamo navade zdravega prehranjevanja. Pri kosilu upoštevamo osnovna higienska načela prehranjevanja, pridobivamo znanje o ustreznih navadah prehranjevanja in oblikujemo osnovne vrednote pri prehranjevanju za mizo. Spoznamo različne tehnike sproščanja, počitka in sprostitve.
Vsak dan se trudimo za dobro počutje in notranji mir!
ŽIVIM Z NARAVO (ŽZN1)
2 uri/teden, celo leto
Igramo se v naravi, sprehodimo se z dežniki, začutimo sončne žarke, opazujemo živa bitja, nabiramo jesensko listje, skrbimo za dobro počutje. Skupaj načrtujemo dejavnosti, ki jih lahko izvajamo v naravi.
Če z naravo živimo, se vsak dan veselimo!
KULTURA IN DRŽAVLJANSKA VZGOJA
BRALNA ZNAČKA (BZ1)
5,5 ur letno
Pri Bralni znački si bodo učenci izbirali knjige, primerne njihovi starosti, in začutili, da je srečanje s knjigo prijetno doživetje. Imeli bodo možnost pripovedovati o prebranem in tako usvojiti priznanje za Bralno značko. S takšnim aktivnim sodelovanjem bodo otroci pridobivali na besednem zakladu, razvijali samozavest, domišljijo in pozitiven odnos do branja, knjig in knjižnice.
IGRE IN USTVARJANJE (IIU)
5 ur/teden, celo leto
Učenci skozi ustvarjanje izražajo svojo kreativnost, domišljijo ter razvijajo ročne spretnosti ter raziskujejo svet proste igre v sproščenem in prijetnem okolju. Z različnimi igrami in ustvarjalnimi nalogami razvijajo svojo domišljijo, sodelujejo s sošolci in se zabavajo ob igrivih izzivih. Ponujena jim je priložnost za sprostitev, smeh in razvoj novih prijateljstev skozi igro.
MLAJŠI OTROŠKI PEVSKO ZBOR (MOPZ)
1 ura/teden, celo leto
Mlajši OPZ (MOPZ), zbor učencev 1. in 2. razreda, ki spoznava osnove pevske tehnike. V njem lahko sodelujejo vsi z interesom.
PRAVLJIČNO GLASBENI VRTILJAK (PGV)
2 uri/teden, celo leto
Vrti, vrti, vrti, se vrtiljak vrti, na vrtiljaku pa medvedek naš sedi in pravljice pripovedovati hiti. Želimo poslušati njegove pravljice, z njim zapeti ali se zavrteti?
V pravljični druščini bo zanimivo in zabavno, saj se bomo popeljali v pravljično domišljijo!
SPRETNI PRSTKI (SP)
3 ure/teden, celo leto
Kaj vse zmorejo naši prsti? Režejo, rišejo, upogibajo, tiskajo, prepletajo…
Prav z njimi bomo ustvarjali in krepili motorične spretnosti, lastno ustvarjalnost, domišljijo ter razvijali socialne, emocionalne in estetske osebnostne kvalitete.
SVET PRAVLJIC (SPR)
1 ura/teden, celo leto
Učenci vstopijo v svet pripovedi z vseh koncev sveta. Skupaj bomo poslušali in pripovedovali zgodbe, jih likovno upodabljali v različnih likovnih tehnikah, oživljali skozi igro in zvok ter ustvarjali čisto nove pravljične junake. Razvijali bomo svojo domišljijo, spoznavali različne kulture in sodelovali pri nastajanju nove pravljice.
USTVARJALNICA (UST)
1 ura/teden, celo leto
Učenci raziskujejo svet likovne umetnosti. Spoznavajo različne likovne tehnike, materiale in motive. Naučili se bomo, kako lahko starim in neuporabnim predmetom podarimo novo življenje. Učenci bodo skozi ustvarjanje razvijali svojo domišljijo, motorične sposobnosti in občutek za odgovorno ravnanje z okoljem.
UČENJE UČENJA
ISKANJE POMOČI (ISP)
1 ura/teden, celo leto
Dejavnost Iščem pomoč je namenjena učencem z učnimi težavami in specifičnimi primanjkljaji na določenih področjih, kjer učenci pridobijo več specifičnega treninga in več učiteljeve pozornosti (npr. specifični trening za odpravljanje izrazitih primanjkljajev na področju branja – disleksije in računanja – diskalkulije).
Po potrebi se v organizaciji nadaljnje pomoči otroku opravijo dodatni diagnostični postopki (pri bolj zapletenih težavah se v obravnavo vključujejo tudi specializirane zunanje strokovne ustanove) na pobudo bodisi šole bodisi staršev.
NALOGA NI NADLOGA (NNN)
5 ur/teden, celo leto
Kako opravljamo obveznosti?
Navajali se bomo na samostojno opravljanje različnih učnih aktivnosti s poudarkom na pisanju domačih nalog. Znanje, ki smo si ga pridobili pri pouku, dodatno razširimo, utrdimo, poglobimo in uporabimo v novih situacijah.
Skrbimo za redno, natančno in samostojno opravljanje obveznosti in krepimo delovne navade.
SOS (SOS)
1 ura/teden, celo leto
Pri dejavnosti SOS je učencem, ki se iz različni razlogov srečujejo z neuspehi pri doseganju minimalnih standardov, zagotovljeno optimalno učno okolje. Učenci odpravljajo vrzeli v znanju, utrjujejo že pridobljeno znanje in razvijajo učne ter delovne navade. Dejavnost SOS je namenjena tudi učencem, ki so daljše obdobje opravičeno odsotni od pouka.
VEČ (VEČ)
1 ura/teden, celo leto
Pri dejavnosti VEČ učenci, ki zmorejo in želijo več, uresničujejo individualno naravnane cilje, ki presegajo posamezne ravni zahtevnosti pri posameznih predmetih. V okviru dejavnosti se pripravljajo na različna tekmovanja.
Z MIŠKO SEM TER TJA (MIŠ)
1 ura/teden, celo leto
Učenci bodo razvijali digitalne kompetence, pridobili znanje in veščine za samostojno rabo IKT tehnologije ter razvijali zdrav odnos do rabe tehnologij.
Spoznali bodo začetno računalniško opismenjevanje-uporabljali tipkovnico in miško; ustvarjali digitalne risbice, pisali besedila ter poskusili tudi kaj sprogramirati.